Tuesday 9 August 2011

Head lifting off block under boost

Whoaa.. Ku sangka hujan hingga ke petang rupanya petir kilat di tengahari.. Kejadian ni berlaku beberapa hari lepas.. aku pun tak sangka. Lepas buat weekly inspection kat engine, dapat kepastian yang head terangkat.. oh My.... apa nak kena... apa yang mesti kena buat... hrmmm

Esok bermulalah projek aku.. Top Overhaul My Wira.. sudah tentunya penat di bulan puasa ni.. nak tak nak kena buat jugak.. beberapa benda kena standby.. antaranya.. ARP Nut, Metal Gasket...  apa yang aku takut block kereta aku dah repot.. adakah kena tranfer piston ke block lain.. esok kita tunggu.. 

RM168
















RM580 sahaja.. Gulpp tak raya tahun ni

















Habis la duit raya tahun ni... harapan aku semoga Champion White tak mintak belanja lebih...  cukup bukak, overhaul dan pasang balik.. Lepas ni tak mau dah scramble boost.. tak mau lagi up boost.. hahaha... cukup sekadar yang ada...


No comments:

Post a Comment